En stor dag har gått och nu väntar en annan...

idag vaknad jag sent och åt inte frukost... ehh ok jättebra att veta (INTE) -__- Sedan ringde Nicole och frågade om jag hängde med till stan för att köpa present till Emma. Jag fixade så att min mosterkunde skjutsa oss oss dit vid kvart i något som jag inte kommer ihåg. Philip hängde *oxå* med och skulle köpa present... som han och Robin skulle dela på XD Han köpte ett diadem på kicks men det var Nicole som fick pettala för han ville inte bli sedd i en "tjejaffär" och gick ut och *stretchade*. Sedan gick vi till Bik bok och Nicole fick syn på en jättesöt pastell grön kjol(ööh många adjektiv?) som hon tyckte såg ut som en typik "Emmakjol" men hon hade inte riktigt råd med den så vi köpte den tillsamans (pettalade halva var). Sedan åt vi en daim munk och Philip hade inte råd så han suktade oss med sin dricka istället (och köpte tuggummi till Emma som inte ens gillar tuggummi -__- ) Sedan åkte *vi tre* till Nicole med buss och Philip satt forever alone typ hela bussresan. Jag gick hem till Nicole och Philip till sig eller Robin eller nåt men kom hem till nicole efter ett tag så gick vi alla fyra till Emma vid halv fem. Det visade sig att Emma hade önskat sig en sån kjol som vi köpte mohhahahaha!!! Nicole är verkligen *ägig* på det där! Vi fick äggansikten (ansiktsmask) och åt godis och lyssnade på musik (fast Philip stängde bara av den och sökte på masegame som inte ens är scary.  Det är min fru! Eller vänta lite nu jag är iväl inte lebb? Tror jag.)  Sedan åt *vi* chips- men det mesta hamnade i Philips mage- och kickade sedan ut dem och sa att de inte var välkomna längre.  Men det enda vi gjorde var att sitta ute på Emmas plåtlådor (ett staket) och vinkade åt bilar och frågade passerande människor om de gillade kebab (om de svarade ja applåderade vi- men om de sa nej sa vi att de skulle fått applåder och buade) Japp. Sedan kom Nicoles föräldrar som ville att hon skulle komma hem i tid ill matchen mellan sverige och england. England vann förresten med 3-2. YEESS! By the way jag gick hem då också... Sedan drack jag te och gick och lade mig. ASSÅ HERREGUD vem vill läsa det här!? Efter imorgon ska jag ´bara lägga upp bilder och inte skriva något... Typ.
                                                                       NAJUNG-E BOJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0