BIO

Hejsh svejsh !!! Nu vare ett bra tag sen som jag blogga typ en två tre månader? Jag vet faktiskt inte :3 hehe ....
Whatsoever så tänkte jag skriva lite snabbt om vad som hände mig och Natta i Frdeags när vi skulle på bio... Det startade vanligt med att vi tog bussen dit vid halv 7 och sen så tog vi oss till filmstaden. När vi kommer dit finns det 0 platser kvar bredvid varandra till 'Ted' så vi får göra ett impulsval ... Först så tänkte vi ta Breaking Dawn men vi pallade inte att ta risken o bli stoppade i dörren så vi tog e film som hette blondie.... Sen kom vi ut och kom på att våra busskort inte funkade efter 7 så vi fick gå runt och runt och runt p stan i 2 timmar. Först gick vi och satte oss på en bänk och jag snacka i telefon i typ en halvtimme och när vi bestämde oss för att gå runt den stora byggnaden tar vi oss förbi ett par killen som kanske var 14/15 år. Och JAG (smart som jag är) möter ju den ena killens blick oc ler :s sen kom jag på att det kunde tas fel från hans perspektiv och det gjorde det. Trots att de hade en mobil frågade de oss vad klockan va sen skyndade de på efter oss och undra vad vi hette (fast vi dissarom) sen följde de efter oss med ett par andra killar ända tills bion både började och slutade för då stog de utanför -_-

Och jag babblar på som vanligt jag Blondie var iaf INGET Att rekommendera för den var SKITDÅLIG!!!!!!
 
 
 
 
PYONG <3
michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0