YOU & I

When our eyes met my first thought was: i love him
Annyeong!!!
kära underbara folk ... mitt liv har de senaste två dagarna varit piss då vissa saker i skolan har varit jobbiga och jag inte kunnat koncentera mig på lektionerna och för att en viss person ***** inte varit i skolan på två dgr så vitt jag vet ^-^ jag har även märkt att han ger mig väldigt mycket energi och sjlvförtroende när jag ser honom så allt hänger ihop typ *A* Känns ju väldigt tidigt átt börja gilla nån sen mitt x också.... idag hade vi bara tre lektioner och jag hade gett upp hoppet om att se han tills när jag packa väskan:
sitter på golvet och packar väskan, hör vänner ropa ivrigt mitt namn, jag (tittar upp): "aa?"och i just den sekunden går han förbi så han följer min kompis blick och tittar på mig!! han är som energidryck, man dricker, blir hyper och efter ett tag avverkar ruset liksom ^-^  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0