KONFALÄGER!!

I helgen har jag haft jättekul på St.egeborgsgården med konfagruppen jag går i.. Resan dit var ganska tråkig men sen när vi kom igång...!!!!!!!!!  Det var skitkul! Vi hade jättefina samlingar i "arken" och jag har kommit at falla mer och mer för Oskar ...  Beror det på att han är korean ksk? (Nepp). Vi körde namnlekar, isländsk rapp och djungeltelegrafen m.m på kvällen. Senare på natten i bojen där alla sov var det en korridor med många dörrar och i slutet en samlingsal. Då bestämde jag mig för att skrämma upp alla. Både ledare och konfirmander :) Så jag släckte i korridoren (det var kolsvart ute) och släckte och gick in i församlingsrummet sen när jag hörde någon komma ut genom en av dörrarna började jag att blinka med lampan så att de höll på att kissa på sig av skräck :DD Någon sa att det var som i en skräckfilm. När jag hörde steg närma sig hoppa jag ut genom fönstret i bara strumpor och gick runt till dörren haha! På det trädde jag på mig min nya lurviga onepiece och drog upp luvan över huvudet och... BLEV ATTACKERAD!...Jo det är sant jag lovar! Jag gick ut genom dörren hörde "oh!" och på det kastade Matilda sig över mig så att jag föll in i rummet mitt emot. Sedan jagade jag dom i korridoren och till matsalen (det var kvällsmat). Igår på dagen körde vi lekar och hade information om gud och sånt sen mot eftermiddagen delades alla in i grupper (jag hamna med oskar!) för vi skulle leka någon lek där man fick ett kuvert med pengar som man fick köpa något ur "affären" och göra något av det som den andra delen av "affären" vill köpa så får man pengar av dem och kan köpa något större som man får mer och mer pengar av o.s.v. Vårt lag kom "näst minst sist" (2:a) vilket jag inte förväntat mig alls :O  På kvällen pysslade vi, jag gjorde en frälsningskrans och ett ljus men ingen tavelram tyvärr. Hursomhelst var det kul och jag fick många nya vänner !! Ska visa bilder senare på ljuset jag gjorde. Ajuste måste ju bara säga att det var fler än jag som gilla gangnam style så den dansade vi :)  Jag fick gå igenom gan´gnam style stegen för 26 pers hahaha 1122112211221122
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0