ULLARED 2

  Usa tröja, jeans
 Mörklila väst (DARA?!), svart stickad tröja
 Mjuk varm lurvig one piece <3
 Tröja m. kors + betty boop bh (syns ej på bilden)
 T-tröja ljusbrun baksida + tygtryck framsida i silke
 Vita hörlurar + parfym (billliga som faaan! hörlurar 70 kr och skitbra och parfym för 35 kr som luktar jättegött!
 Min nu 3 timmar gamla mat som jag köpte i nudelbaren i ullared. Fick beröm (!) av ägaren för att jag var så duktig på att äta med matpinnar (?) han frågade b.l.a om jag varit i thailand (nej) och hur jag kunde äta med dom utan problem (jag har lärt mig själv) så skrattade han och gav mig ett par extrapinnar hehe (mat = nudlar m. kyckling wook )
 
 SMYGBILD på morgan jag tog idá hihihaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0